Δραστηριότητες 2016- 2017

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Α΄ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

 

Ανακοινώνεται ότι οι εγγραφές των μαθητών που θα φοιτήσουν

στην Πρώτη (Α΄) Τάξη του 2ου Δημοτικού Σχολείου κατά τη σχολική χρονιά 2017-2018

αρχίζουν  την Τρίτη 2 Μαίου 2017 και λήγουν την  Παρασκευή 19 Μαίου 2017.

Στην Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου 

θα εγγραφούν μαθητές γεννημένοι από τη 01-01-2011 έως και 31-12-2011

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα απαραίτητα δικαιολογητικά

δείτε το  έγγραφοΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΟΝΕΩΝ.

Για το ατομικό δελτίο υγείας πατήστε εδώ.

Για τα όρια του σχολείου τα οποία ανανεώθηκαν πατήστε εδώ .

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΟΛΗΣ ΓΟΝΕΩΝ Ν. ΞΑΝΘΗΣ

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΟΛΗΣ ΓΟΝΕΩΝ

Ν. ΞΑΝΘΗΣ

Η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με την υποστήριξη του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) στο πλαίσιο του έργου «Σχολές Γονέων», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.) και το Ελληνικό Δημόσιο, προσφέρει δωρεάν έως 30/09/2015 πέντε (5) επιμορφωτικά προγράμματα :

1.       Σύγχρονη οικογένεια (50 ώρες)              

α. Δομή και λειτουργία της ελληνικής οικογένειας

Το αναπτυσσόμενο άτομο στην οικογένεια.

Ανάπτυξη και εξέλιξη από τη βρεφική ως την εφηβική ηλικία.

Γονεϊκοί ρόλοι.

Δημιουργία και μεταβίβαση στερεοτύπων για το φύλο.

Φύλο και Μ.Μ.Ε.

Εργαζόμενοι γονείς.

Μονογονεϊκή οικογένεια.

Ενδοοικογενειακή βία.

Η οικογένεια σε κρίση: διαζύγιο - πένθος - απουσία. 

Επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις.

Προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών, τρόποι πειθαρχίας και σωματική τιμωρία.

Ο ύπνος.

Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ανάλογη με την ηλικία των παιδιών.

Θέματα ισότητας στην οικογένεια.

β. Προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο

Οικογένεια και σχολική επίδοση: ο ρόλος της γονεϊκής εμπλοκής.

Επιθετικότητα στο σχολείο.

Οι εξετάσεις.

Το παιχνίδι.

γ. Τηλεόραση

Προβλήματα εθισμού και επιπτώσεις στην υγεία του παιδιού.

Κατάλληλα και ακατάλληλα τηλεοπτικά προγράμματα σύμφωνα με την ηλικία του παιδιού.

Οριοθέτηση χρόνου που αφιερώνεται στην τηλεόραση.

Οριοθέτηση τρόπου και χρόνου ενασχόλησης με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Ενίσχυση της κριτικής σκέψης και των μηχανισμών άμυνας του παιδιού, ώστε να αντιστέκεται στα αρνητικά τηλεοπτικά πρότυπα.                                                                               

δ. Οικιακή οικονομία

Διαφήμιση και κατανάλωση.

Στάση των παιδιών απέναντι στη μόδα.

Οικογενειακός προϋπολογισμός.

Οι γονείς ως πρότυπα οικονομικής διαχείρισης.

Διαπαιδαγώγηση των παιδιών για τη διαχείριση προσωπικών τους αγαθών και χρημάτων (π.χ. χαρτζιλίκι).

 

2.       Σύνδεση σχολείου-οικογένειας (50 ώρες)                                             

α. Συνεργασία εκπαιδευτικού-γονέων-παιδιού

Επικοινωνία με γονείς και μαθητές.

Συνεργασία με γονείς-μετανάστες.

Οικογενειακός γραμματισμός για την υποβοήθηση του εκπαιδευτικού έργου.

Τρόποι αποτελεσματικής μελέτης.

Ενίσχυση της κριτικής σκέψης, εξετάσεις.

β. Εκπαιδευτικοί, οικογένεια και διάγνωση ακαδημαϊκών κλίσεων

Διάγνωση κλίσεων, αναγκών, ενδιαφερόντων μαθητών.

Επαγγελματικός προσανατολισμός.

γ. Προβλήματα συμπεριφοράς μαθητών

Επιθετικότητα, βία στο σχολείο (bullying).

Σχολικός εκφοβισμός. Εκφοβισμός παιδιών μεταναστών.

Πειθαρχία.

Δειλία.

Σχολική διαρροή. Τρόποι περιορισμού της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.  

δ. Θέματα ειδικής αγωγής

Αίτια δημιουργίας προβλημάτων.

Χαρακτηριστικά παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Μορφές αποκλίνουσας συμπεριφοράς.

Συνεργασία οικογένειας και εκπαιδευτικής κοινότητας για την υποβοήθηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες.

Θεσμοί και κέντρα υποστήριξης παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Ενημέρωση για τρόπους κοινωνικής ένταξης.

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σεγονείς ατόμων με ειδικές ανάγκες και απασχολούμενους στο χώρο της Ειδικής Αγωγής (εκπαιδευτικούς, κοινωνικούς επιστήμονες, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κ.λ.π.).

3.       Συμβουλευτική σε εξειδικευμένα θέματα (25 ώρες) (πρόγραμμα που διαμορφώνεται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευομένων)                                   

Υγεία και Παιδί

Υγεία και ασφάλεια στο χώρο της οικίας, του σχολείου και χώρων παιδικής αναψυχής.

Εφηβική κατάθλιψη.

Εξάρτηση από καπνό, αλκοόλ, ναρκωτικά.

Διατροφή (θέματα παχυσαρκίας, νευρικής ανορεξίας).

Σημασία της σωματικής άσκησης.

Οδική συμπεριφορά και ασφάλεια.

Παιδί και Νέες Τεχνολογίες

Επιπτώσεις από τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Ιστοσελίδες με επικίνδυνο ή ακατάλληλο περιεχόμενο.

Εκφοβισμός σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (εναλλαγή θύτη-θύματος).

Παιδαγωγική χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Θετικές και αρνητικές συνέπειες από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων.

Σεξουαλική Αγωγή και Μέση Ηλικία

Εξέλιξη και αναπαραγωγική ηλικία.

Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα-AIDS.

Προετοιμασία για γονεϊκότητα.

Προγεννητικός έλεγχος.

Εγκυμοσύνη - Λοχεία - Επιλόχειος κατάθλιψη - Θηλασμός.

Τρίτη Ηλικία

Σχέσεις με την οικογένεια.

Ρόλος στην ανατροφή των εγγονών.

Οικογενειακός γραμματισμός.

Συνέπειες της συνταξιοδότησης.

Απώλεια αγαπημένων προσώπων.

Βιωματικές ασκήσεις για αυτοπροσδιορισμό και απόκτηση αυτοεκτίμησης.

Δημιουργικές ασχολίες (π.χ. ανεύρεση πηγών για την τοπική ιστορία, θέματα αντιπαραβολής του παρελθόντος (βιωμάτων, συμπεριφορών, ηθών, εθίμων, αξιών) με το παρόν.

Εκπαιδευτικές ευκαιρίες.

Συμμετοχή στα κοινά.

Υγεία και Τρίτη Ηλικία

Ανάπτυξη του ανθρώπου (γέννηση, εφηβεία, ενήλικη ζωή, γήρας).

Σωστή διατροφή για πρόληψη νοσημάτων.

Σημασία της σωματικής άσκησης.

Πολυφαρμακία.

Πρώτες βοήθειες.

Συνήθεις ψυχολογικές διαταραχές (π.χ. άνοια τύπου Alzheimer, απώλεια νοητικών ικανοτήτων σε προχωρημένη ηλικία, κατάθλιψη).

Το πρόγραμμα απευθύνεταισεγονείς παιδιών από τη βρεφική έως την εφηβική ηλικία, σε μελλοντικούς γονείς, σε ενήλικες τρίτης ηλικίας και σε επαγγελματίες που ασχολούνται με άτομα τρίτης ηλικίας.

 

 

4.       Συμβουλευτική σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες (25 ώρες) 

α. Ψυχολογική Υποστήριξη

Βασικά στοιχεία για την οικογένεια.

Η ψυχολογική στήριξη των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων.

Οικογένεια και παιδί.

Παιδί και σχολείο.

Κοινωνική ένταξη ευπαθών ομάδων γυναικών.

β. Αγωγή Υγείας

Νοσήματα, εμβόλια, διατροφή και κανόνες υγιεινής.           

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αθίγγανους, μουσουλμάνους, παλιννοστούντες και μετανάστες γονείς παιδιών από τη βρεφική έως την εφηβική ηλικία.

 

5.       Αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης (25 ώρες)        

Διαχείριση ελεύθερου χρόνου στην παιδική ηλικία.

Διαχείριση ελεύθερου χρόνου στην εφηβική ηλικία.

Η εκπαιδευτική διαδικασία αποσκοπεί στην ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευομένων (μέσω συζήτησης/ανταλλαγής απόψεων και βιωματικών ασκήσεων) και παρέχεται από εξειδικευμένους επιστήμονες.

Τα 50ωρα προγράμματα περιλαμβάνουν είκοσι (20) συναντήσεις και τα 25ωρα προγράμματα δέκα (10) συναντήσεις μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

Για την ένταξη στα προγράμματααπαιτείται μόνο η συμπλήρωση σχετικής αίτησης. Τμήματα θα τεθούν σε λειτουργία σε σχολεία και συλλόγους με την εγγραφή τουλάχιστον 20 ατόμων.

Με την ολοκλήρωση κάθε προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πιστοποιητικό επιμόρφωσης (Ν. 3369/2005, άρθρο 5).

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην Υπεύθυνη Εκπαίδευσης της Σχολής Γονέων N. Ξάνθης: κα. Πρωικάκη Ουρανία

κιν. 6941648117 (ώρες 9:00-13:00), e-mail: proikaki@gmail.com

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώνουν και να καταθέτουν αιτήσεις στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) Δήμου Ξάνθης, Πλατείας Εμπορίου 44 (περιοχή Παζαριού), τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 11:00-13:00.

ΑΙΤΗΣΗ

ΑΝΤΙΓΡΙΠΙΚΟΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΙΚΗ ΓΡΙΠΗ

images

ΘΕΜΑ: « Συμπληρωματικές οδηγίες για την εποχική γρίπη »

Σχετ.: 1. Η υπ? Αρ. Πρωτ. Υ1/Γ.Π.οικ.88649/13-10-14 εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας «Αντιγριπικός εμβολιασμός για την εποχική γρίπη» ΑΔΑ: 7Ω88Θ-Ν3Λ.

2. Η υπ? Αρ. Πρωτ. Υ1/Γ.Π.οικ.4188/15-1-15 εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας «Δωρεάν διάθεση ανιϊκών φαρμάκων» ΑΔΑ: 7ΗΑΡΘ-1ΟΘ.

3. Η συνοπτική ετήσια έκθεση επιδημιολογικής επιτήρησης της γρίπης για την περίοδο 2012- 2013 του ΚΕΕΛΠΝΟ.

4. Το από μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ΚΕΕΛΠΝΟ

Σύμφωνα με τα δεδομένα της επιτήρησης της εποχικής γρίπης του ΚΕΕΛΠΝΟ, αναμένεται αυξητική τάση στα κρούσματα της εποχικής γρίπης τις επόμενες εβδομάδες. Για το λόγο αυτό παρακαλούνται όλες οι Υπηρεσίες και φορείς που έχουν αρμοδιότητα ενημέρωσης του κοινού (της Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, Υπουργείων Παιδείας & Θρησκευμάτων, Εθνικής Άμυνας, Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη, Εργασίας, Πρόνοιας & Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ.τ.λ.) να μεριμνήσουν ώστε οι πολίτες και ειδικότερα οι κλειστοί πληθυσμοί (εκπαιδευτικοί, μαθητές, σπουδαστές, ηλικιωμένοι κ.α.) και άτομα που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου βάσει της σχετ. 1 εγκυκλίου μας να λάβουν γνώση αναφορικά με τις οδηγίες πρόληψης της εποχικής γρίπης. (Διαβάστε περισσότερα).

Ενημερωτικό Δελτίο του Προγράμματος «Αγωγή Υγεία μέσω του Σχολείου, της Οικογένειας, της Κοινότητας» της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος

 

...και οι πρώτες βοήθειες γίνονται παιχνίδι

 
Οι παρεμβάσεις εκπαίδευσης των μαθητών και των ενηλίκων, στα πλαίσια του προγράμματος «Αγωγή Υγεία μέσω του Σχολείου, της Οικογένειας, της Κοινότητας» της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος, ξεκίνησαν τον προηγούμενο μήνα. Στα πλαίσια της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινότητας, σε θέματα που αφορούν την Αγωγή Υγείας στα σχολεία, η Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος σας αποστέλλει ταενημερωτικά δελτία σχετικά με τις παρεμβάσεις που πραγματοποιήθηκαν σε δημοτικά σχολεία της Αττικής και της Θεσσαλονίκης το Νοέμβριο του 2014. 
Ενημερωτικό Δελτίο Προγράμματος Αγωγής Υγείας στα Σχολεία της Αττικής - Νοέμβριος 2014
Ενημερωτικό Δελτίο Προγράμματος Αγωγής Υγείας στα Σχολεία της Θεσσαλονίκης - Νοέμβριος 2014

Μαθήματα υγείας που σώζουν ζωές!


Το πρόγραμμα της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδoς «Αγωγή Υγείας μέσω του Σχολείου, της Οικογένειας, της Κοινότητας» έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών, των γονέων αλλά και των ίδιων των μαθητών ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν σε τυχόν ατυχήματα στο σχολικό περιβάλλον ή και στο χώρο ζωής τους και να τους οπλίσει με τις απαραίτητες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν προκλήσεις διασφαλίζοντας την υγεία των μαθητών. Παράλληλα, σε μία εποχή όπου η αποξένωση μεταξύ των ανθρώπων έχει αυξηθεί, το πρόγραμμα αυτό προσφέρει ευκαιρίες και κατάλληλα ερεθίσματα για ευαισθητοποίηση και προσφορά προς τον συνάνθρωπο σε περίπτωση ανάγκης.

Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος © 2014
Λαμβάνεται αυτό το ενημερωτικό στο πλαίσιο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της σχολικής και ευρύτερης κοινότητας σε θέματα Αγωγής Υγείας.Η ταχυδρομική διεύθυνση επικοινωνίας μας είναι:
Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος Βασιλίσσης Σοφίας 47 Αθήνα, Αττική 106 76 Greece διαγραφείτε από τη λίστα αποδεκτών των ενημερωτικών μας    δείτε αυτό το e-mail στον περιηγητή σας

Λειτουργία Προγράμματος Έγκαιρης Παρέμβασης Παιδικής Βαρυκοίας και Κώφωσης,

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,
ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΩΦΩΝ
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - Ν.Π.Δ.Δ.
Κομνηνών 86 -Πανόραμα
55236 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη   09/12/2014
 
Θέμα: «Λειτουργία Προγράμματος Έγκαιρης Παρέμβασης Παιδικής Βαρηκοΐας
και Κώφωσης».
    
       Αγαπητοί κυρίες και κύριοι,
Σας ενημερώνουμε ότι στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών Θεσσαλονίκης λειτουργεί πρόγραμμα Έγκαιρης Παρέμβασης, που απευθύνεται σε γονείς και παιδιά με προβλήματα ακοής ηλικίας 0 ? 6 ετών, καθώς το ηλικιακό αυτό στάδιο είναι καθοριστικό για τη μετέπειτα ψυχολογική, κοινωνική και εκπαιδευτική εξέλιξη του παιδιού.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι η οικογένεια είναι ο φυσικός χώρος ανάπτυξης του παιδιού, η Έγκαιρη Παρέμβαση υιοθετεί το oικογενειοκεντρικό μοντέλο προσέγγισης των αναγκών που προκύπτουν τόσο για το παιδί όσο και για την οικογένειά του και παρέχει υπηρεσίες που στοχεύουν να παρέμβουν και να επιδράσουν σε όλο το σύστημα της οικογένειας.
Έτσι, αντιμετωπίζουμε την κατάσταση που προκύπτει μετά την διάγνωση της βαρηκοΐας με έναν τρόπο ολιστικό, που συμπεριλαμβάνει όλους τους τομείς της ανάπτυξης. Στόχος μας είναι η αποκατάσταση της λειτουργίας της οικογένειας που έχει πληγεί και απορυθμιστεί.
Η διάγνωση της βαρηκοΐας/κώφωσης είναι τραυματική για όλο το οικογενειακό σύστημα. Την ίδια εποχή, και ενώ οι γονείς βρίσκονται σε σοκ, πρέπει να λάβουν κρίσιμες αποφάσεις σε σοβαρά θέματα όπως κοχλιακό εμφύτευμα, επιλογή τρόπου επικοινωνίας κλπ, να κατανοήσουν όλες τις προεκτάσεις της βαρηκοΐας, να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο σύστημα κοινωνικών παροχών, να αντιμετωπίσουν τα υπόλοιπα μέλη (αδέλφια, παππούδες κλπ) αλλά και το στενό κοινωνικό περιβάλλον.
Το πρόγραμμά μας στοχεύει στο να στηρίξει και να διευκολύνει τις οικογένειες σε όλη την πολυπλοκότητα της δύσκολης αυτής περιόδου αλλά και να φροντίσει να μην προκληθούν δευτερογενείς αρνητικές επιπτώσεις σε κανέναν τομέα της ανάπτυξης του παιδιού ? ή της ισορροπίας μεταξύ των άλλων μελών.
Οι προτεραιότητές μας προκύπτουν από τις ανάγκες των οικογενειών όπως τις βιώνουν και μας τις εκφράζουν. Υποχρέωσή μας είναι να στηρίξουμε τους γονείς και να τους πληροφορήσουμε αντικειμενικά ώστε να αξιολογήσουν τις επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους σε σχέση με την άμεση και μακροπρόθεσμη αντιμετώπιση του παιδιού τους ? και κατόπιν να χρησιμοποιήσουμε την επιστημονική μας κατάρτιση και την εμπειρία μας προς την κατεύθυνση της υλοποίησης αυτών των επιλογών.
Η ομάδα μας περιλαμβάνει Ειδικούς Παιδαγωγούς, Κοινωνικό Λειτουργό, Ψυχολόγο, Λογοθεραπευτή και Ωτορινολαρυγγολόγο.
Το Πρόγραμμα της Έγκαιρης Παρέμβασης λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310343079 και στο 2310343288 (ώρες επικοινωνίας 09:00-15:00)  ή ηλεκτρονικά στο egkairiparemvasithess@gmail.com.
Είμαστε στην διάθεση σας, για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή άλλο αίτημα σας σχετικά με το πρόγραμμά μας.          
        
Ο Δ/κος διευθυντής                                                                                                                         Ποικιλίδης Ανδρέας      

 

ΟΜΑΔΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΒΑΡΗΚΟΪΑ ΚΑΙ ΚΩΦΩΣΗ
ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΩΦΩΝ
 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΟ
Το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών είναι ο μοναδικός δημόσιος χώρος που ανέπτυξε και προσέφερε συστηματικά για πολλά χρόνια ( από το 1986 ) εξειδικευμένες υπηρεσίες Πρώιμης Παρέμβασης συγκεντρώνοντας έτσι μια πολύτιμη εμπειρία της λειτουργίας τέτοιων προγραμμάτων στον Ελλαδικό χώρο. Το 1986 η τότε επιστημονική διευθύντρια του ΕΙΚ Δρ. Βενέττα Λαμπροπούλου εισηγήθηκε την δημιουργία τριών Βρεφοσυμβουλευτικών Σταθμών στα τρία παραρτήματατου ΕΙΚ (Αθήνα - Θεσσαλονίκη ? Πάτρα), ενώ ήταν η πρώτη φορά που αναφέρθηκε στο χώρο ο όρος                «Πρώιμη Παρέμβαση». Τα προγράμματα αυτά εφάρμοζαν μία παιδοκεντρική προσέγγιση, ωστόσο ενθάρρυναν την ενεργητική συμμετοχή των γονέων.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΟΜΑΔΑΣ
Η ομάδα μας έχει υιοθετήσει μία οικογενειοκεντρική φιλοσοφία, προσφέρει βοήθεια σε οικογένειες με κωφά / βαρήκοα βρέφη και νήπια αμέσως μετά την διάγνωση και μέχρι την εισαγωγή τους στο τυπικό σχολικό σύστημα. Γνωρίζουμε και κατανοούμε πόσο δύσκολη είναι η περίοδος αυτή για τις περισσότερες οικογένειες και πόσο πολύπλοκες είναι οι ανάγκες που προκύπτουν άμεσα, ενώ οι γονείς προσπαθούν ακόμα να συνέλθουν από το σοκ της είδησηςότι το παιδί τους έχει πρόβλημα ακοής. Επίσης, η ραγδαία πρόοδος στα δεδομένα της ιατρικής, της τεχνολογίας και της εκπαίδευσης απαιτεί αντικειμενική και εκσυγχρονισμένη πληροφόρηση σε όλους αυτούς τους τομείς προκειμένου οι γονείς να μπορούν να κάνουν τις σωστές ( για εκείνους ) επιλογές.
Η φιλοσοφία ? ρόλος της ομάδας είναι η κατανόηση των αναγκών της κάθε οικογένειας και η πολύπλευρη στήριξη για την άμεση αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων. Είμαστε μία διεπιστημονική ομάδα, στελεχωμένη από Ειδικό Παιδαγωγό, Λογοθεραπευτή, Ψυχολόγο, Κοινωνική Λειτουργό και ΩΡΛ .
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Η ομάδα της έγκαιρης παρέμβασης έχει σαν στόχο :
v  Να δώσει τεκμηριωμένες επιστημονικά απαντήσεις στα ερωτήματα που προκύπτουν από τους γονείς στην πρώτη φάση της διάγνωσης αλλά και μετέπειτα.
v  Ψυχολογική και συναισθηματική υποστήριξη της οικογένειας από την στιγμή της διάγνωσης μέχρι την ένταξη του παιδιού στο σχολικό σύστημα.
v  Συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς για την ομαλή ένταξη του παιδιού στο σχολικό σύστημα.
v  Ενημέρωση σχετικά με τα ακουστικά βαρηκοΐας ή τα κοχλιακά εμφυτεύματα την χρησιμότητα τους ανά περίπτωση και βοήθεια στην πρόσβαση της οικογένειας στο σύστημα των υπηρεσιών και των κοινωνικών παροχών ( ασφαλιστικά ταμεία, επιδόματα, νόμους που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών με προβλήματα ακοής κ.α )
v  Δυνατότητα ανταλλαγής εμπειριών με άλλους γονείς που αντιμετώπισαν ή αντιμετωπίζουν παρόμοιες δυσκολίες.
v  Βοήθεια για την δημιουργία γλωσσικού περιβάλλοντος για την καλύτερη φυσική ανάπτυξη της γλώσσας και την ισότιμη συμμετοχή του παιδιού μέσα στην οικογένεια.
v  Στήριξη στην επιλογή και συνεργασία των οικογενειών με άλλες δομές και ειδικούς.
v  Πρόβλεψη για τις οικογένειες των απομακρυσμένων περιοχών ( τηλεφωνικές συνεδρίες με τους γονείς, προσαρμογή του ωραρίου της επιστημονικής ομάδας για την επίσκεψη αυτών των οικογενειών ).
 
 
Οι παραπάνω υπηρεσίες παρέχονται δωρεάν
 
Στοιχεία Επικοινωνίας
Εθνικό Ίδρυμα Κωφών Παράρτημα Θεσσαλονίκης
Τμήμα : Έγκαιρης Παρέμβασης
Διεύθυνση : Κομνηνών 86 Πανόραμα
                     τ.κ 55236 Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο : 2310 343079
Υπεύθυνη : κα Γκαμπριέλλα Ωρολογά
Ώρες επικοινωνίας : 09:00 - 15:00
Ιστοσελίδα : www.idrimakofon.eu
  •  Start 
  •  Prev 
  •  Next 
  •  End 

Page 1 of 2

Subcategories

Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΠ 1, 2, και 3 του Ε
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΠ 1, 2, και 3 του Ε
April 2024
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Σύλλ. Γονέων

O Ιστοχώρος υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας πρότυπο Joomla JSN_Dome_FREE
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: Εμπλιούκ Τζιχάτ Π.Ε. 19