Δραστηριότητες 2016- 2017

Οι κάρτες και το ημερολόγιο για την Ιρλανδία.

Οι κάρτες είναι για την ΙΡΛΑΝΔΙΑ.

Τις έφτιαξε το τμήμα Γ΄2 για να τις στείλει στο αντίστοιχο τμήμα Γ΄τάξης στο σχολείο της Ιρλανδίας, στο πλαίσιο της συνεργασίας μεταξύ τμημάτων διαφόρων χωρών.
Οι μαθητές έφτιαξαν κάρτες με θέμα το ρόδι, το οποίο στη χώρα μας συμβολίζει την καλή τύχη. Κάθε ρόδι ήταν στολισμένο με πράσινη κορδέλα για τα αγόρια και με χρυσή για τα κορίτσια.
Μέσα σε κάθε κάρτα, κάθε μαθητής του Γ2 έγραψε ευχές για έναν μαθητή της συνεργάτιδας τάξης.
Την ασημένια κάρτα με ευχές την έφτιαξε η εκπαιδευτικός της τάξης Σιάκκα Μαρία για τη δασκάλα του τμήματος της Ιρλανδίας.
Οι μαθητές επίσης έφτιαξαν ένα ημερολόγιο για την τάξη τους. Επιλέχθηκε το καράβι, γιατί και αυτό είναι ελληνικό έθιμο.
Τις επόμενες ημέρες αναμένουμε κι από εκείνους αντίστοιχα δώρα.
 

The cards are for Ireland.

Class C2 made them in order to send them to the corresponding C class of the Irish school within the collaboration among the classes of the European schools.

The students made cards showing a pomegranate, which is, in our homeland, a symbol of good luck. Each pomegranate was embellished with green ribbon for the boys and with golden one for the girls.

Inside the card, each one of C2 students wrote wishes for one student of the cooperating class.

The silver  card of wishes  was made by the class teacher, Siakka Maria, for the teacher of the Irish class.

The students made a calendar for their class, too. The boat was chosen as a theme, since this is also a Greek custom.

We are awaiting their gifts quite shortly.

 
 
European Union 180 animated flag gifsErasmus+

 

 

 

 

 

 

Φωτογραφικό Λεύκωμα- 2ο Δ.Σ.Ξάνθης ΣΤ1-ΣΤ2.

 

 

 

European Union 180 animated flag gifsErasmus+

ΟΡΦΕΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΙΔΙΚΗ (Γ1- Γ2)

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για το μουσικό κουτί έπρεπε να ετοιμάσουμε ένα βιβλίο με μια χαρακτηριστική ιστορία της χώρας μας που πραγματεύεται το θέμα της μουσικής και να κατασκευάσουμε ένα χαρακτηριστικό αντικείμενο από αυτήν.
Αποφασίσαμε να γράψουμε για τον αρχαίο ελληνικό μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης.
"Σύμφωνα με το μύθο, ο Ορφέας μεγάλωσε παίζοντας και μαγεύοντας όλα τα πλάσματα γύρω του με τη λύρα που του χάρισε ο Απόλλωνας, ο Θεός της μουσικής. Κάποτε γνώρισε και αγάπησε ολοκληρωτικά την Ευρυδίκη. Μετά το γάμο τους, όμως, η Ευρυδίκη πέθανε από δάγκωμα φιδιού και ο Ορφέας, απαρηγόρητος, αποφάσισε να πάει στον Κάτω Κόσμο για να τη φέρει πίσω. Αφού κατάφερε να μαγέψει, παίζοντας τη λύρα του, τις ψυχές των νεκρών, τον Άδη, το Θεό του Κάτω Κόσμου, και την Περσεφόνη, τους ζήτησε να του δώσουν πίσω την αγαπημένη του. Εκείνοι δέχτηκαν με τον όρο να μη γυρίσει πίσω να την κοιτάξει, μέχρι να βγουν στον κόσμο των ζωντανών. Εκείνος, όμως, δεν άντεξε, γύρισε και την κοίταξε κι εκείνη τότε χάθηκε για πάντα από μπροστά του. Ο Ορφέας έμεινε για πάντα μόνος του παίζοντας τη λύρα του."
Η συγγραφή και εικονογράφηση του βιβλίου από τους μαθητές συνοδεύτηκε από την κατασκευή μιας αυτοσχέδιας λύρας με απλά υλικά, όπως σύρμα, πλαστικό σωληνάκι, δερματάκι και πετονιά.
 

Within the activities for the music box, we had to prepare a book with a classic story of our country related to music and to create a relevant object.

We decided to write about the ancient Greek myth of Orpheus and Eurydice.

" According to the legend, Orpheus grew up playing his lyre, a gift from Apollo, the God of Music. With his melodies and tones, he enchanted all the creatures around him. At one time, he met and fell in true and unconditional love with Eurydice. After their wedding, Eurydice suffered a fatal viper-bite and Orpheus, stricken with inconsolable grief, decided to descend to the Underworld to retrieve her. After charming the souls of the Dead, Hades and Persephone, he asked for his beloved one back. They agreed on condition he would never turn back to look at her until they both reached the Upper World, that of the Living. Unfortunately, he could not restrain himself from looking, thus she was forever gone. Orpheus was left bitterly and eternally alone playing his lyre."

Apart from the writing and illustration of the book, the students made a improvised lyre of simple materials, such as wire, a little plastic tube, leather and fishing line.

 

 

European Union 180 animated flag gifsErasmus+

 

 

 

Το κουτί των δώρων.

 

Το κουτί του σχολείου μας ολοκληρώθηκε.

Περιέχει τα δώρα για τα σχολεία των υπόλοιπων 7 χωρών που συμμετέχουν μαζί με το σχολείο μας στο Ευρωπαικό Πρόγραμμα Erasmus με τίτλο: " EUROPE -TWELVE POINTS!A EUROPEAN SONG CONTEST" και είναι έτοιμο για το μακρύ του ταξίδι.

Θα φτάσει στην Πολωνία, την Τουρκία, την Ισλανδία, την Ιρλανδία, την Ισπανία, τη Ρουμανία και στη Γερμανία που είναι και η συντονίστρια χώρα του προγράμματος.

Τα μοτίβα που διακοσμούν τις πλευρές του κουτιού, είναι αντίγραφα από τα κεντήματα, τα λιθόγλυπτα και τα υφαντά της ελληνικής λαϊκής τέχνης που εκτίθονται στο Μουσείο Μπενακη και τα φιλοτέχνησαν οι μαθητές του Ολοήμερου Τμήματος.

Τα δώρα που περιέχει είναι 7 στεφάνια με φύλλα ελιάς απο λευκόχρυσο. Ενα για κάθε χώρα και τα επιμελήθηκαν οι μαθητές του Β1.

Επίσης περιέχει φωτογραφικό λεύκωμα με σημαντικές τοποθεσίες της πατρίδας και της πόλης μας που συνέλεξαν οι μαθητές των Στ1 και Στ2 τάξεων καθώς και εικονογραφημένο χειροποίητο βιβλίο με απεικονίσεις του μύθου του Ορφέα και της Ευριδίκης φτιαγμένο από τους μαθητές των Γ1 και Γ2.

Τέλος οι μαθητές του Ε1 επιμελήθηκαν το ημερολόγιο στο οποίο κάθε χώρα θα γράφει έναν χαιρετισμό και λίγα λόγια για την πατρίδα μας ενω οι μαθητές του Δ1 ηχογράφησαν τους ήχους του σχολείου μας για το μουσικό κουίζ και δημιούργησαν ενα cd με 5 διαφορετικούς ήχους της σχολικής μας καθημερινότητας.

To κουτί περιέχει όλη την αγάπη και τη δημιουργικότητα των μαθητών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας και ξεκινάει αύριο με σκοπό την αλληλεπίδραση το μακρύ του ταξίδι μεταφέροντας απο χώρα σε χώρα την αγάπη μας για την πατρίδα μας , τη μουσική μας παράδοση και την πολιτιστική μας κληρονομιά .

Παράλληλα αναμένουμε τα κουτιά των εταίρων χωρών με τα δικα τους δείγματα μουσικής κληρονομιάς και πολιτιστικής κουλτούρας.

Όλη η διαδικασία του προγράμματος θα προσφέρει μια εντελώς διαφορετική και καινοτόμα εκπαιδευτική εμπειρία στους μαθητές και εκπαιδευτικούς μας.

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ...

European Union 180 animated flag gifsErasmus+
The box of our school is complete.
It contains the gifts for the schools of the other 7 countries participating in the European Programme Erasmus " EUROPE-TWELVE POINTS! A EUROPEAN SONG CONTEST" and is ready for its long journey.
It will reach Poland, Turkey, Iceland, Ireland, Spain, Romania and Germany, the co-ordinator country of the programme.
The motifs decorating the sides of the box, replicas of the embroidery, the stone-carved works and the weaves of Greek Folk Art displayed in Benaki Museum, have been created by the students of the day care school section.
The gifts in the box are 7 wreaths with olive leaves made of platinum, one wreath for each country, all designed and created by the students of B1.
Moreover, a photo album with the major locations of our country and town, collected by the students of the 6th grade (F1, F2), as well as an illustrated handmade book with the myth of Orpheus and Eurydice made by the students of C1 and C2 are included in the gift box.
Finally, the students of E1 created the diary in which each country will write a greeting and a few words about our homeland while the students of D1 recorded the sounds of our school for the music quiz and made a CD with 5 different sounds of our school daily life.
The box is full of all the love and the creativity of our students and teachers and, tomorrow, is setting out on its long journey with the aim of interaction bearing all the love for our homeland, our musical tradition and cultural legacy from country to country.
At the same time, we are awaiting the boxes of the fellow countries with their own samples of musical legacy and culture.
The whole procedure of the programme will offer our students and teachers a totally different and innovative experience.
HAVE A NICE JOURNEY MEETING ALL THE COUNTRIES....

 


 

Page 2 of 2

Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΠ 1, 2, και 3 του Ε
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΠ 1, 2, και 3 του Ε
May 2024
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Σύλλ. Γονέων

O Ιστοχώρος υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας πρότυπο Joomla JSN_Dome_FREE
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: Εμπλιούκ Τζιχάτ Π.Ε. 19