Δραστηριότητες 2016- 2017

"Γυμνάσιο Ερχόμαστε"

178787 e1421544800350

Την Πέμπτη 11.02.2016 επισκέφτηκαν τα τμήματα της ΣΤ τάξης του σχολείου μας τα στελέχη του ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΞΑΝΘΗΣ " Ε Κ Φ Ρ Α Σ Η " στο πλαίσιο του προγραμμάτος " Γυμνάσιο Ερχόμαστε". 

Το εκπαιδευτικό υλικό «ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ! Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝAΣΙΟ» είναι ένα πρωτότυπο εκπαιδευτικό εργαλείο για την προετοιμασία των μαθητών της Στ? Δημοτικού για το Γυμνάσιο, που βασίζεται στη φιλοσοφία και τις αρχές της πρωτογενούς πρόληψης. Περιλαμβάνει 10 συναντήσεις που γίνονται από τον εκπαιδευτικό εντός σχολικού προγράμματος.

Στις συναντήσεις αυτές οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να μάθουν πληροφορίες για το νέο τους σχολείο, ενώ παράλληλα ενθαρρύνονται να εκφράσουν τα συναισθήματά τους γι? αυτή την αλλαγή και να εφοδιαστούν με δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στο μεγάλωμά τους και στον αποχωρισμό του σχολείου που τους φιλοξένησε για 6 χρόνια.

171168170

166

Τα στελέχη του Προγράμματος  Πρόληψης κ.κ.Τσιλιγγίρη Δανάη και Δράκου Ελένη σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς της τάξης, τόσο σε αυτή  όσο και στις συναντήσεις που θα επακολουθήσουν θα προετοιμάσουν τους μαθητές σύμφωνα με τη φιλοσοφία της πρωτογενούς πρόληψης, δίνοντας τους την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τον τρόπο ζωής τους  στο νέο τους σχολείο, ενθαρρύνοντας τους παράλληλα να εκφράσουν τα συναισθήματα τους γι αυτήν την αλλαγή, αλλά και εφοδιάζοντας τους  με τις απαραίτητες ψυχοκοινωνικές δεξιότητες . 

Τηλεδιάσκεψη ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ Saferinternet

SID2016 greece Logo High Quality

Στο πλαίσιο του έργου ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου, διαδικτυακό σεμινάρο "webinars" το οποίο αφορούσε την ορθή, ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου.

Το σεμινάριο που ήταν καινοτόμου διαδραστικού χαρακτήρα και  αφορούσε τους μαθητες της Ε΄ και ΣΤ' τάξης υλοποιήθηκε μέσω της πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τη χρήση διαδραστικού οπτικοακουστικού υλικού διακεκριμένων ταινιών και βίντεο του Πανευρωπαικου Δικτύου Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης (Insafe) το οποίο προβάλλει με προσιτό τρόπο τις συμπεριφορές των ανηλίκων στο διαδίκτυο.  

Σκοπός του κύκλου των σεμιναρίων αυτών είναι οι μαθητές να ταυτίζουν τους εαυτούς τους με τους πρωταγωνιστές των βίντεο, κατανοώντας με αυτό τον τρόπο πόσα από τα δικαιώματα που έχουν στο Διαδίκτυο καταπατώνται τόσο από τους ίδιους (όπως π.χ. η προστασίας της ιδιωτικής ζωής), όσο και από τρίτους.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε μεγάλος αριθμός σχολείων απο όλη την Ελλάδα.

IMG 0225

 

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και ΔιάΒίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013

Πράξεις«ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία» Άξονες Προτεραιότητας 1,2&3

ως υποψήφιες για ένταξη στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού,

Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ2014-2020 με τίτλο

«Ένταξη Ευάλωτων Κοινωνικών Ομάδων(ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία?Τάξεις Υποδοχής» Άξονες Προτεραιότητας6,8&9

Οι Πράξεις αποσκοπούν στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους.
Κεντρικός πυλώνας των Πράξεων είναι η ομαλή και αποτελεσματική ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ανεξαρτήτως κοινωνικής ομάδας και κοινωνικής ιδιαιτερότητας (ιδίως των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες ? ΕΚΟ), με τη χρήση ειδικής διδακτικής υποστήριξης.
Για την ενίσχυση των ανωτέρω παρεμβάσεων οι Πράξεις περιλαμβάνουν συνολικά τις ακόλουθες δράσεις:

ΔΡΑΣΗ 1: Εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης ΕΚΟ με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ70

Η δράση αφορά στον εμπλουτισμό του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων δημοτικών σχολείων εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της ένταξης αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (όπως ρομά) με εκπαιδευτικούς που δύνανται να υποστηρίξουν την υποδοχή και ένταξη των μικρών μαθητών στο ελληνικό σχολείο (οριζόντια παρέμβαση σε δημοτικά σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών).
Στόχος είναι η επίτευξη πιο αποτελεσματικής, συμμετοχικής και ενεργητικής ένταξης και προσαρμογής των μαθητών αυτών (αλλοδαπών και μεταναστών μαθητών καθώς και μαθητών από άλλες ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως ρομά) στο εκπαιδευτικό σύστημα και η αποφυγή της απομόνωσης και της περιθωριοποίησής τους.

ΔΡΑΣΗ 2: «Ενέργειες ενημέρωσης, προβολής και δημοσιότητας»

Η δράση αυτή περιλαμβάνει το σύνολο των ενεργειών δημοσιότητας και προβολής που είναι απαραίτητες τόσο για την προβολή του αντικειμένου του έργου αλλά και για την προβολή των Πράξεων, ως συγχρηματοδοτούμενης από την Ευρωπαϊκή Ένωση ? Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.

DS

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ1»

Καταγραφή

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΑΠ1»(MIS 520704),

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ-ΑΠ6»(MIS5000044), 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ3» (MIS 453706)  ΤΟΥ ΕΠ«ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ  ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-20120

 

Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την  ενίσχυση της εκπαίδευσης των  μαθητών  με αναπηρίαή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου τωνειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικούσε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς  διακρίσεις.

Έχοντας υπόψη τα νέα πρότυπα που επιτάσσει η Διεθνής Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρίες, η Πράξη εστιάζεται σε κρίσιμους παράγοντες?προϋποθέσεις ποιότητας και αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση και έχει ως βασικό στόχο να αναδιαρθρώσει την παρεχόμενη Ειδική Εκπαίδευση στις Σχολικές Μονάδες ΕιδικήςΑγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης.

Επιπλέον, στοχεύει στην εφαρμογή νέων διδακτικών προσεγγίσεων για την εξατομικευμένη υποστήριξη μαθητών με αναπηρίεςή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού ΕκπαιδευτικούΥλικού.

Στο πλαίσιο της Πράξης απασχολούνται Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, ώστενα εφαρμόσουν καινοτόμα προγράμματα διδασκαλίας με τη χρήση εκπαιδευτικού υλικούπου έχει αναπτυχθεί στο πλαίσιο άλλωνδράσεων του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθώς και των εποπτευόμενων φορέωντου. Επίσης, απασχολείται Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ).

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ 4ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΟΝ 3ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ.

Το σχολείο μας συμμετείχε στον διαγωνισμό "Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό» ο οποίος είναι μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρετανικού Συμβουλίου και του Διεθνούς Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας με τίτλο «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα», και τάσσεται  κατά της ενδοσχολικής βίας βασιζόμενο στα ιδανικά και τις αξίες του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Εκεχειρίας. 

12301619 1166159150078138 5220249722894419466 n
Συμμετοχές απέστειλλαν τα τμήματα Ε1 και Στ1.
Το Στ1 διακρίθηκε με το 4ο  βραβείο  και οι μαθητές της βραβευθείσας ομάδας μαζί με την εκπαιδευτικό του τμήματος Ακάμπαλη Ελένη και τους γονείς τους 
παραβρέθηκαν στην τελετή βράβευσης των διακριθέντων σχολείων  στις 7 Δεκεμβρίου 2015 που πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά στο Μουσείο Μπενάκη, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Σέβομαι την δι- αφορετικότητα». Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας και το British Council σε συνεργασία με τη Samsung Electronics Hellas και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Στο διαγωνισμό έλαβαν μέρος συνολικά 1.689 μαθητές Ε? και ΣΤ? Δημοτικού και όλων των τάξεων του Γυμνασίου από 203 σχολεία σε 112 πόλεις από ολόκληρη την Ελλάδα. Οι εργασίες των μαθητών στάλθηκαν σε μορφή βίντεο ή παρουσίασης και έφτασαν συνολικά τις 380.
Μέσα από αυτήν την πρωτοβουλία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία αρχικά να ενημε- ρωθούν και στη συνέχεια να εκφράσουν με τον δικό τους τρόπο την στάση τους απένα- ντι στο σχολικό εκφοβισμό.
 
 
Το 2ο Δημοτικό Σχολείο της Ξάνθης κατέλαβε την 4η θέση με το βίντεο «Μαύρο Θέατρο -λέμε ΟΧΙ στο Bullying» της ομάδας ?The Boys??, που αποτελούν οι: Γιώργος Μαλαδένης, Γιώργος Ντατίδης, Μαρίνος Καραπαναγιωτίδης, Βασίλης Δουμπάς και Παναγιώτης Κωνσταντινίδης, υπό τις οδηγίες και τον συντονισμό της εκπαιδευτικού Ελένης Ακάμπαλη.
Την βράβευση έκανε ο Ολυμπιονίκης Ιωάννης Μελισσανίδης, ενώ παραβρέθη- καν στην εκδήλωση ο Υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Θεοδόσης Πελεγρίνης, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Σ. Κοντονής, η πρώην Υπουργός Φ. Πάλλη-Πετραλιά και άλλοι επίσημοι, σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση με παρουσίαση ιστοριών από μαθητές, αλλά και χορευτικά από την ομάδα Offbeat International και την χορογράφο Kelly O Reilly. Την παρουσίαση της τελετής είχε ο δημοσιογράφος κ. Γιώργος Παπαδάκης και η ηθοποιός κ Ναταλία Δραγούμη.

 

12313605 870136979749373 6180028094606651500 n

H εργασία των μαθητών είχε ως θέμα μια μικρή ιστορία bullying μεταξύ φιλων με ευτυχή κατάληξη και παραδειγματισμό για τη σωστή επίλυση δαφορών.  

 

 

Page 3 of 4

Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΠ 1, 2, και 3 του Ε
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» ΑΠ 1, 2, και 3 του Ε
April 2024
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Σύλλ. Γονέων

O Ιστοχώρος υλοποιήθηκε χρησιμοποιώντας πρότυπο Joomla JSN_Dome_FREE
Σχεδιασμός & Υλοποίηση: Εμπλιούκ Τζιχάτ Π.Ε. 19